090417

Idag har det varit en pirrig dag har varit på vårdcentralen och tagit blodprov och kollat HB och blodsocker. Jag hade iaf inte diabetes vilket var tur eftersom att hon sa att jag hade teken på det. Men däremot hade jag urinvägsinflamation, vilket jag inte trodde för jag har inte könt något av det:P.Sen gick jag tillbaka till skolan, vilket bara var en timma kvar så det gick fort, efter skolan gick jag till Elin en stund. Vi båda var otroligt sega så vi låg bara i hennes säng och dega:P. Sen kom mamma och hämta mig  så åkte vi till apoteket och köpte pencelin. Sen åkte vi hem och dega lite till för jag är så otroligt trött hela tiden:P. Sen har vi varit uppe hos Anett och Johan och firat Emil(: det var mkt kul. Så nu är jag hemma igen, ska gå och sätta mig och kolla lite på talang. Inge roligt vid datorn:P.

Grattis till Emil 16 år och Elin 17 år idag puss på er sötnosar(:

Hoppas alla haft en bra dag(:
Minhar varit seg ><

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback