090420

Hello!
Har varit en bra dag idag, lite tråk i skolan bara för Elin var sjuk så jag blev ensamen:/. Men jag fick ganska mkt gjort iaf vilket är positivt:P. Efter skolan så kom mamma och hämta mig för att vi skulle in till nyk, för mamma Celine Ahmed och Nadia behövde kläder och skor till Maroco. Så det blev en hel dag på stan men det var mys, fast många sura miner:P. Sen åkte vi hem vid sex och mamma och jag släppte av dom andra och åkte ner till ica för att handla lite bebis mat och så(: och så åkte vi förbi morfar och hämta resväskor. Sen bärde det av hemmåt för oss med(:. Och nu sitter jag här ska snart dra mig till duschen tror jag(:. Min mobil har gått söder också och det suger!! Skärmen blev helt svart så man såg ingenting><. Så nu är man mobil lös hoppas på att få låna en av Anett om hon har.
Längtar till helgen för då kmr kanske älskling:D. Saknar dig oerhört baby!!

Hoppas alla haft en bra dag(:

Puss puss

 Nadia<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback