090424

Hallo!
Vaknade upp hos Anett och Johan idag, var helt mördbultad efter natten. Sover nämligen på en luftmadrass och jag är inte van vid det och fick ganska ont i kroppen:P. Har också vart i skolan idag vilket var väldigt kul med tanke på att vi hade EQ och det blev heta diskussioner:P. Jag höjde rösten åt Raymond för att jag tyckte att han diskriminera det kvinnliga könsorganet:P men det gick över fort och vi förstog varandra. Sen var det lunch och då fortsatte disskusionerna:P det var mkt trevlans. Sen var det dags för nutidsfrågor, vilket gick sådär fick mkt hjälp av Charlie:P. Men Simon vann ju som vanligt:P.  Efter det så var skoldagen slut och jag och Elin gick hem till henne och hämta hennes saker och gick vidare från hennes pappa till mamma och lämnade hennes saker hon duscha och sen gick vi upp till mig:P. Jag bytte kläder och sen gick vi till Anett vilket var mkt trevligt(:. Senare på eftermiddagen så kom min älskling och det var mkt mys för det var ett tag sen jag träffade honom. Så det har varit en mkt bra dag förutom mag ont och illa mående(:. Mamma och dom är iaf framme nu och allt hade gått bra. Tycker fortfarande att det är jobbigt. Saknar dom redan!

Hopppas alla haft en bra dag det har iaf jag haft(:

Puss puss

Sötaste Celine(:<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback