090425

Hallo!
Idag började jag dagen kl halv nio, väldigt väldigt tidigt hade lite svårt att sova:P. Jag gick upp och satte mig och prata med Anett. Vilket var mys mys(:. Sen gjorde vi i ordnig frukost vilket som vanligt gick väldigt segt:P. Efter det satte jag mig en stund i soffan och chilla lite, men inte så länge för att jag skulle hem och duscha och tvätta lite, sen bärde det av för att träffa Micke(:. DEt var mkt trevligt vi har myst hela dagen och lagat mat och kollat på hockey occh myst ännu mer(:. Det känndes otroligt bra har saknat honom massor och att bara ligga och hålla om varandra och känna hans närvaro var allt jag behövde för att dagen skulle bli mer en lyckad(: tack för att du har gjort min dag och min helg älskling jag älskar dig(:

Hoppas alla andra haft en bra dag(:
Gör min har varit toppen(:

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback