090426

Hello!
Idag har det varit en mys dag(: tillbringad med min älskling. Det har varit underbart vi har bara myst(:. Kollat på tv och så som man brukar göra.P. Imorrn åker han dock hem:(. Får hoppas att han kmr tillbaka snart! Det blir bara värre och värre för varje gång han åker nu, man saknar varandra mer och mer. Men det blir mysigare när man ses då iaf. Helgen har varit underbar har bara haft tid för varandra och det har varit underbart skönt!(: Allting känns så bra nu och det är meget skönt får hoppas det håller i sig!(:
Saknar min familj och längtar tills på fredag när dom kmr hem, saknar min säng xD

Hoppas alla haft en bra dag(:
Min har varit super:D


Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback