090427

Hallo!
Idag har det varit en riktigt seg dag, somnade ganska sent igår har lite svårt att sova nämligen><. Men jag fick ta mig upp iaf trött som jag var. Det blev skola men har inte gjort så mkt idag känns som jag mest setat av tiden faktiskt:P. För jag har inte haft lust alls att jobba. Efter skolan mötte jag älsklingen på stan han skulle äta frokust det blev på kebaben på stan haha:P. Efter det så gick vi lite, innan han skulle ta bussen in till nyköpping och åka hem:(. Ville verkligen inte att han skulle åka hem idag, vill ha han här allt känns så mkt bättre då på nåt sätt. Efter att han hade åkt så gick jag hem till Anette och satte mig framför tvenett tag, men det var inte så kul. Så jag gjorde i ordnng i köket ist. Men när Anette kom hem så blev hon nästan arg på mig för att jag ska inte göra sånt här :P. Sen blev det ännu mer tv, äte och sen hockey Sverige-Lettland, Sverige spelade bra och gjorde först ett-noll. Men sen gjorde Lettland två mål och Sverige låg lite efter men gjorde snart mål nr två. Så det blev två två och förlägnig och straffar och där tog Lettland hem det><. Men Sverige kämpade bra(:. Nu ska jag sova(: är skit trött:P
Vart en rätt bra dag(:

Hoppas alla andra har haft en bra dag(:

Puss puss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback