6 april

Hejsan hoppsan!

Nu var det ett tag sen man skrev något men vi har haft virus på datorn så den har inte gått att använda. Men nu är den bra igen:P. Det har inte hänt så mkt ändå på sista tiden det är väll det gamla vanliga:P. Killproblem, kompisar och Nadia har fyllt år men annars inget speciellt. Idag ska jag vara med Elin och det ska bli mkt mys, vet inte vad vi ska göra än men det blir nog något roligt det brukar det bli:P. Tidig morgon idag för övrigt, första dagen på lovet och man blir väckt av sin familj som inte kan vara tysta kl kvart i åtta på morgonen >< jag var något sur måste jag säga. Så dagen har gått mkt segt hittills kl är nu halv tolv och det känns som om den är halv tre eller nåt:P. Men nu ska jag ut i det fina vädret och ta mig en promenad ner på stan och möta Elin(:.

Hoppas alla får en underbart fin dag(:

Puss puss
Kommentarer
Monica

Låter som du njuter av påskledigheten.

Jag väntar på foton från Nadias födelsedag

2009-04-07 @ 07:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback