090813

Halo!
Det var ett tag sen jag skrev men jag har inte haft någon lust alls att sitta vid datort:P. Det har inte hänt så mkt spännande sen sist. Men jag har förståt att jag måste stryka ett viktigt kapitel i mitt liv nu och gå vidare hur svårt det än kmr bli. Kmr att sakna det med det är nåt som måste göras! Måste gå vidare och inse.... Idag har jag inte gjort så mkt vart hos maria och fixat naglarna och städat åt henne, när jag kom hem vid fem gick jag och la mig en stund för att jag va/är så sjukt trött. Sen har jag bara degat och myst med min lilla syster. Plus att min handled har fuckat ur igen har sånna otroliga smärtor så det finns inte ord för det och jag bet inte vad det är för jag har inte slagit i eller nåt:/. Men men får hoppas på att det går över:P. För övrigt så börjar jag skolan på tisdag den 18 vilket ska bli mkt kul(:. Det är väl allt(:
Imorrn ska jag vara med Luddis får se vad vi hittar på:P.

Pöss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback