090830

Hallo!
Dagen har varit mkt seg, har typ legat i sängen hela dan och varit almänt deppig vid tre ringde Maria och fråga om jag ville vara barnis vilket jag självklart stälde upp på(:. Jag och Sean kollade på Harry Potter och fången från Azkaban(ingen aning om hur det stavas xD). När Jeppe kom hem så gick jag och mötte Elin på Tempo köpte lite godis, depp mat alltid bra att ha sen gick vi och pratade lite. När jag kom hem åt jag lite mat, och nu sitter jag här:P. Imorrn är det skola vilket jag inte är så pepp på>< upp tidigt halv sex.. ÄR så trött på allt just nu folk beter sig som fittor bara just nu..
Jag saknar det, jag saknar dig, jag saknar oss.. Varför kan inte jag gå vidare, och släppa allt starta nytt som du.. Jag önskar jag va mer som dig...
Jag säger bara fuck this shit....
pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback