16.58

Tjues!
Sitter och degar framför datorn, Ewe ligger och gör gud vet vad i sängen haha xD. Om ca. 40 miuter så bär det av till Lee är över sminkad och över fixad dock men det var länge sedan jag var det så jag får det xD. Vi har varit nere på torget för ett tag sen och tankat på min mobil så nu är jag pank på riktigt suck.... men men livet är hårt:P. Ewe och jag ska väl kåta oss lite som vanligt innan vi åker vi håller på med våra flum atackar och kinkey talk hela tiden typ xD men det gillar vi hoppas vi får lika kul hemma hos mig(:. Ewe och dom ska bada pool hemma hos Lee vilket jag dock inte kan >< men men jag får vara fotograf eller nåt kanske. Hihi anatar att det kmr bilder ikväll eller imorrn vi får se:P Ska antagligen göra om min blogg imorrna:D om vi hinner men det hoppas vi på!!!! Nu ska jag hoppa på Ewe och ruska liv i henne :D
Pöss på pannan  :)



mkt gammal och suddig bild :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback