Andra advent

Hallo!
En tidig morgon idag, vaknade vid tio över åtta >< inte så roligt vill säga..
Snart ska vi åka in till nyköping jag mamma Nadia och Celine, ska köpa nya skor börjar bli lite kallt med tyggskor och blött för det regnar ju hela tiden...
Sen ska jag kolla efter en jacka efter som att min andra jacka som jag köpte gick sönder och jag var tvungen att lämna tillbaka den...
Men har lekt med Natta i helgen vilket var mycket mysigt puss på det(:
Ska leka med henne hela nästa helg och köpa julklappar :D längtar!
Har inte så mkt mer att säga efter som att jag aldrig gör någonting><

Pöss

Kommentarer
Elin

Min fina tessan som jag saknar otroligt mycket. Älskar dig <3

2009-12-07 @ 18:25:10
URL: http://halo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback