Sista veckan i skolan :D

Hallo!
Är i skolan och gör ansiktbehandling på Theres ska snart in och tvätta bort en ansiktsmask som hon har legat med i tio minuter:P. Det är sista veckan i skolan vilket är mkt skönt sen ska vi ha ett efterlängtat lov! Ska leka med min älskling Natta på lovet(: vilket ska bli mycket skojigt(:. Längtar tills hon ska öppna sin julklapp hon kommer älska den hoppas jag xD
Idag är det en ganska kort dag, har bara svenska kvar efter det här(: sen ska jag åka och köpa vinter jacka(: så jävla skönt för det är svin kallt ute!
Va hos Natta i helgen det var mkt mys och slappt söndagen var bäst när vi bara låg och dega och åt hela söndagen hoppas vi gör så igen det var mkt mkt mysigt(:
Älskar dig gumman tack för bästa helgen på länge:D<33
Nej nu måste jag gå och tvätta av Theres:P.

Pöss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback