Städa:P

Hallo!
Idag är det söndag, fyra dagar till julafton. Idag kmr min kära morbror hit(: han ska fira jul med oss så det ska bli mys(:. Idag ska jag städa upp lite här som vanligt:P måste gör fint innan Kim kmr och så måste man göra lite fint innan jul:P.har inte så mkt att göra eftersom att jag stor städa förra veckan.
Igår va jag, min syster och Natta och hennes söta hund Teddy ute och dela reklam det var ganska kul men kallt:P. Men vi fick det gjort iaf, men det räckte inte till alla den här gången heller vilket jag visste när jag såg reklamen för det va inte mkt alls.
Men nu ska jag gå och städa så att jag får det gjort(:

Ha en bra dag(:

Pöss



Lucia i nian xD vi skulle öva haha<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback