10 februari

Idag var jag helt slut och mådde piss när jag vaknade men jag kämpade mig upp för att åka till skolan. Jag kände att jag var tvungen eftersom att jag ligger efter i datakunskapen. Men då va den så klart inställd ><. Då gick jag och hämta ut min mobil och åkte hem och va med Elin i skolan ist vi satt och plugga matte och lyssna på medans alla andra prata och fjanta:P. Sen gick vi hem till elin och kollade på Madagaskar 2 (: skit rolig och dom är så söta (:. Sen kom Robin och hans kompis och prata lite:P. Sen gick vi ner och handal på Ica sen gick jag hem för jag hade ont i huvet vilket jag har fortfarande ><. När jag kom hem fick jag vofflor vilket var ganska så gott(:. Och nu sitter jag här ska bara chilla i kväll mår inte så vidare.
Tack för en bra dag gumman(:

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback