11 februari

Idag har det varit som alla andra dagar skola:P, men det var rätt så kul idag(:. Först hade vi svenska och vi hade prov vilket inte gick så bra efter som att jag typ har missat alla genomgångar:/. Efter det hade vi engelska vilket jag tycker var ganska så kul eftersom att jag fick beröm för en gångs skull xD. Han sa att jag hade klassens bästa flyt och uttal:) (skryt jag vet) (A). Sen hade jag musik och jag försökte lära mig att spela gitarr och piano och det gick väll sådär. Så jag och Stina sjöng lite kareoke ist(:. Efter det gick jag på stan och gjorde lite hemligheter:P Det får ni reda på så småningom. Sen åkte jag hem till Elin och hon kollade på film så vi kollade klart på den sen gick vi och handla och gick till mig. När vi kom till mig va det gubbar här och borra och fixa com hem eller nåt skit:P. Så vi satte oss vid datorn och kollade på Björn Gustavsson:P, det var roligt:). Sen åt vi lasanget och det var rätt så gott(:. Sen tittade vi på unga mödrar och sen gjorde vi fruktsallad vilket blev väldig gott(:. Sen så gick Elin hem och nu sitter jag här.
Tack för en bra dag gums(:


Ser det inte gott ut?

Puss puss
Kommentarer
Monica

Det ser väldigt gott ut. Önskar jag var hos er och kunde smaka

2009-02-12 @ 13:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback