13 Februari

Idag  väckte mamma mig så att jag kunde passa Nadia när hon skulle köra Celine till skolan. Celine var utklädd till punkare idag för dom hade punk fest i skolan hon var jätte cool:P. Hon har tupplam och svartsminkad:P. När dom åkte så busade jag lite med Nadia (:. Det var kulit, sen när mamma kom hem så satte jag mig och kollade lite på tv. Och nu ska jag gå och äta frukost(:.

Puss puss

        
                                                                    CELINE<3

 Nadia lekte titt ut(:
Kommentarer
Monica

Det är knappt man känner igen Celine, men de är söta båda två

2009-02-13 @ 11:34:03
Elin

coolingen själv :)

2009-02-13 @ 17:30:23
URL: http://halo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback