19 februari

Idag vaknade jag strax innen halv elva, det var ganska så skönt(:. Först satte jag mig framför tven och dega lite:P sen så har jag försökt att städa lite, men jag har en lilla syster som gillar att stöka ner när man plockar ihop hennes saker:P. Sen har jag städat datarummet lite grann för det såg ut som ett bombnedslag:P. Snart ska jag ner till Sandra och färga hennes hår krusa det och kanske sminka henne:P. Efter det ska jag hem och göra mig i ordning för afrodans med Elin, det var jätte tråkigt förra gången jag var där men det kanske blir roligare den här gången får hoppas (:.  Sen på kvällen ska jag nog bara ta det lugnt och kanske hjälpa mamma med förrådet(:. Kmr nog bli en rätt så lyckad dag(:.

Puss puss

 Nadia den lilla busungen
Kommentarer
Monica

Så gulliga ni är alla tre.

Har sparat era foton på min dator.

Läser din blogg så ofta jag hinner.

2009-02-25 @ 09:27:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback