28 februari

Idag vaknade jagh alldelas för tidigt ><, jag vakanade vid halv nio. Då gick jag upp och satte mig vid teven och kollade på Disney Chanel:P jag tycker det är roligt med Disney:P. Vi tio sen åt jag en tugga på en macka sen ville jag inte ha mer för jag var inte så hungrig hatar frukost det är jobbigt att äta på morgonen:P. Sen åkte jag med mamma till nyköping(: åkte till jysk och köpte gardiner sen gick vi och handla mat och sen köpte vi nya skor till mig(:. Efter set åkte vi och posta nåt brev på något ställe:P sen åkte vi hem. När vi kom hem gjorde jag i ordning lite mat och ny sitter jag här:P. Ska ner till Sofie senare tror jag, hon skulle iaf höra av sig när hon kom hem från stallet(:. Sen får vi väll se vad som händer:P.

Puss puss

Kommentarer
Monica

Lika söt som vanligt. Skulle vara roligt att se hur du ser ut utan alla dessa griamser

Puss till er alla

2009-03-03 @ 06:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback