4 februari

Idag har varit en super dag(:. Elin följde med mig till skolan idag(:, men jag hade bara en lektion eftersom att både svenska och musiken var inställd:P. Så jag Sofie och Elin gick till stan och kollade på skor(:, det var väll sådär för jag blev fett sur för jag passade inte i några snygga skor ><. Men det var kul ändå(:. Sen tog vi bussen hem och jag och Elin åkte hem till henne och satte oss vid datorn en stund(:. Sen fick Élin ett sms om att hennes bikini hade kommit så vi gick ner och hämta den på ica. När vi kom upp igen provade hon den och den var meget snygg på henne(:. Sen plattade hon mitt hår och sen tillbringades resten av dagen som degar framför tven:P. Vid sju tog jag bussen hem, när jag kom hem gosade jag med min lilli lillasyster som jag inte träffat sen i förrgår, för hon sov när jag gick och kom hem igår:P. Och nu sitter jag här(:. Tack för en underbar dag Elin älskar dig gumman(:.

Puss puss

 

Älskar dig gumman<33
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback