5 februari

Idag har jobbat på ica så jävla tråkigt ><, men jobbade inte hela dan idag iaf det var skönt(:. Skulle till doktorn och rötnga foten har så jävla ont i den men vet inte vad det är?! Sen när jag kom hem åt jag lite och slöa i soffan och lekte lite med lilla Nadia(:. Sen drog jag ner till Sofies mamma och skulle hämta hennes träningskort som hon trodde att hon hade glömt ( hon va hos sin pappa) men sen visade det sig att hon hade med sig det:P. Sen , mötte jag Sofie och vi åkte och sola och träna as skönt känner mig duktig (A). Efter ett tag kom Frida henne har man inte sätt på länge så det var kulit(:. Efter det cykla jag hem och åt och duscha(:. Imorrn kommer för hoppnings vis min älskling (:. Kommer bli en super helg(:

Puss puss



Lilla systert Nadia<33
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback