8 februari

Idag har varit en chill dag(: jag vaknade vid elva och då gick jag och la mig i soffan en stund:P. Sen gjorde jag mig i ordning för att gå och möta Micke(:. Vi gick ut till hans stuga och la oss i sängen och myste och pratade lite grann mkt mys:). Sen gjorde vi i ordning pakade ner hans saker och gick mot busshållsplatsen för han skulle åka hem idag :(. När vi kom till nyk så köpte han sin biljett och vi gick upp på donken, där träffade vi Adam och det var ett tag sen (:. Sen när jag följde Micke till bussen så träffade jag Nicklas Linder som jag inte träffat på hundra år och det var trevlans(: så fick jag åka hem med hans föräldrar så jag slapp bussen:P. När jag kom hem la jag mig på soffan och slappa(: känner mig lite kraslig som om jag kmr bli sjuk igen:(.

Idag har jag också sju månader med min älskling(: Älskar dig mest Micke det går inte att beskriva med ord!! Hoppas på många fler underbara månader(:<333
<3 

Micke                                                                      Tessan

Puss  puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback