090707

Hallo!
Vaknade upp i soffan hos mormor kl 8 imorse av att telefonen ringer ><. Kul kul... Gick upp och satte mig och prata lite med mormor innan hon gick till jobbet. Sen blev det att sitta och titta på tv, vid kvart i 11 ringer lilla Elin (Ö) och vi prata lite till typ kvart i tolv. Det var mys pys(:. Sen så lagade jag mat till min kära arbetande morbror:P han blev nöjd iaf så det är bra. Va ju ingen komplicerad maträtt stekt falukorv med pasta:P. Sen har jag tvättat och diskat. Sen hade jag tråk igen så jag lockade håret och sminka mig lite lätt inte mkt alls. Ocn nu sitter jag inne på mormors arbetsrum ska snart hem och öppna till Kim:P. Sen ska vi in till Borås.
Om du bara visste kanske du skulle tänka anurlunda...

Kommentarer
Emil

Hej therese.. hoppas du komr hem snart saknar o prata med dig =/..så vi får grilla någon gång! finns på msn om du vill prata. [email protected]

2009-07-08 @ 00:17:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback