090709

Hallo!
Ännu en seg dag, det regnar som bara den så man kan inte gå ut och göra något ><. Kmr börja klättra på väggarna det är sjukt tråkigt att inte ha någon att prata och umgås med på dagarna. Hoppas på att få åka hem snart har hittat ett ställe att bo på så funderar på att göra det(: pallar inte vara kvar här. Det är inte det att jag tycker om att vara hos mormor och så men jag saknar vännerna min dom som vill att jag ska komma hem iaf. Behöver få ha lite kul den här sommaren iaf. Den har sugit pung hit tills iaf. Men men behöver bara pengar sen så ska jag åka hem blir väl på lördag söndag eller nåt sånt:D. Hoppas jag iaf.
Saknar din närhet, det suger att du inte finns här för mig längre känns så sjuk tomt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback