090712

Hallo!
Idag är det Söndag vilket inebär att jag åker hem imorrn!:D Ska bli så jävla skönt att komma hem et första jag ska göra är att gå ut och gå och kanske bada! Det har varit mysigt att få träffa mormor och morbror Kim men jag saknar människor. Ska kanske leka lite med Elin (Ö)(:. Bussen från sveneljung går kl 07:10 och är i Borås kl 07:52 så får jag sitta där i en till och vänta på nästa buss som går kl 08:50 och är framme i Nyköping kl 13:00 och bussen därifrån till Oxelösund går kl 13:18 och är hemma typ 13:45:P. Sen är jag hemma ska packa upp och gå ut!:P Idag har jag inte gjort mkt  alls bara tråkat har regnat som bara den på dagen sen så nu på kvällen är det fint väder ><. Ska snart gå och umgås med min kära mormor lite. Ja har inte mkt och säga efter som att det inte händer något här xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback