090718

Hallo!
Kl är nu halv ett och jag och Elin (ö) sitter och degar hos hennes pappa. Har sovit öer hos sötöten vilket har varit mkt mysigt vi somna ganska fort för vi var mkt trötta:P Ska åka in till Strandstuviken i Nyköping och bada och sola vilket ska bli mkt mys. Har inte skrivit på ett tag men har inte gjort så mkt har varit med Elin hela vecka och vi har lekt med Kalla och fredrik och kollat film:D har fått ännu mer färg så jag är fett stolt det var mkt länge sen jag va så brun:P hoppas på mer färg den här sommaren :p vill bara meddela att det är 31 dagar kvar tills jag börja skolan. Jag börjar den 18 augusti vilket jag längtar till:D.
Bilder från veckan och igår kmr(:
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback