090730

Hallo!
har inte fått mkt sömn alls i natt:P. När vi kom till Hampus igår blev det att sitta i soffan tills han kom hem från sin fotbollsträning. När han kom hem vid så där kvart över åtta så blev det att bada tunna vilket var mkt mys(:. Satt i i typ två timmar och snacka bara massa skit xD. Efter det satte vi på en film och mysa ner oss i soffan, vid tolv gick Ewe och Jeppe och la sig så jag blev ensam kvar med Hampus och Löken:P. vi kollade på Madagaskar 2 fast palla inte hela så jag vi gick och la oss:P. Jag och Löken låg uppe och prata hela natten vilket var mkt mys ända tills han somna och jag fick ligga vaken själv vi halv sju palla jag inte mer så gick ner och satte på en film vid tio kom Ewe ner och då blev det full rulle för alla kom upp en efter en efter det :P. Sen blev det kolla film och tråka. Och nu är vi hemma hos Ewe. Har ingen aning om vad som händer hoppas på att vi hyr nån film så vi kan kolal några stycken så att vi har nåt att göra iaf:P.

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback