090731

Hallo!
Vill börja med att gratta min kära Elin som fyller år idag:)! Grattis grattis!!! Ewe ligger och leker i sängen och sjunger I´am a true beliver xD och jag sitter här och muppar!:P Vi har feta damp rycket och är as flummiga och ska snart gå ut och leta upp några att sätta på xD. Idag har vi varit vi varit på någon markand i Kungälv och det pisse regna typ>< inte mys alls:P. Sen har vi kollat på Stockholm buggi som äger(:. Och nu sitter vi bara och dampar järnet till Bon jovi Living on a prayer xD. Fett nice!
Vill bara tillägga att jag harlärt Löken att säga hajar som hajar fett hajar xD. Väldigt intressan måste jag ju säga;). Imorrn ska vi till Lee på kalas eller nåt, ska väl bli kul om man räknar bort en del....
Pöss på er nu ska jag vålgästa Ewe i sängen mohahha mohaha!! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback