090616

Hallo!
Dagen har varit seg kan man säga:P. Först va jag med Elin men vi gick typ bara runt runt över allt. Va på stan hemma hos henne hemma hos mig och hemma hos Pontus. Men vi va inte hela dan:P. Nu är jag med Sofie men vi vet inte vad vi ska göra just nu är hon och äter så jag passa på att skriva lite så länge xD. Sen vet jagi nte vad vi ska göra. Har bråkat med mamma idag med men det är ju inte något ovanligt ät fett trött på henne iaf, önska hon kunde ge sig lite jag fyller faktiskt 17 och jag behöver inte bli behandlad som en tre åring.... Önska någon kunde få henne att fatta att man inte kan vara hur som hellst bara för att hon är vuxen. är sjukt trött på henne iaf. Hon har dragit in alla pengar för sommaren så jag har tio kr att leva på så jag måste komma på ett sätt att jobba fram pengar på >< svårt med tanke på hur det är...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback