090619

Hallo!
Ja idag är det midsommar, har inte gjort något märkvärdigt setat hemma och sovit typ:P. Har ätit massor känns det som, mer en vad jag brukar iaf:p. Belv potatis med kött på förmiddagen, sen belv det jodgubbstårta och på kväller blev det smörgåstårta och den va lika god som vanligt:D. På kvällen spela jag, Celine, Mamma, Johan, Dennis, Emil, Anette och lilla Linnea va med på ett hörn. Det var mkt kul fösta gången var jag med tjejerna mot killarna och vi losa men sen bytte jag och jag slog ner alla utom kungen lite stolt :P. Sen när jag kom hem kollade jag på föräldrafällan den är kulig. Nu sitter jag här och lodar ska väl snart krypa ner i sängen. Önska att älskling va här och kunde göra mig sällskap. Hoppas han kmr snart saknar honom som fan:P.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback