090624

Hallo!
Idag vaknade jag kl nio gick upp och duscha och gjorde mig i ordning för att gå ut och gå en promenad i solen(:. För att ränsa tankarna lite men det är ju lättare sagt en gjort... Gick ner och boka tid hos en kurator för jag behöver prata med någon och mina kompisar är så himla trött på mig, och mitt tjat om mig själv hela tiden. Har pratat massor med mormor om det här med Micke och jag börjar nästan gråta hela tiden (börjar nästan gråta när jag skriver det här med) vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom så jävla mkt det går inte att beskriva och han vill inte ha nåt med mig att göra och jag vet inte vrf? Han svarar inte när man ringer eller smsar. Så jag får vänta tuills han hör av sig så jag lär nog få vänta ett tag. Men efter det gick jag till Oxelögatan för att titta till Lilla Elin (Ö) när hon jobba:P det såg vart ut hon står och ränsar ogräs hela dagarna:p. Sen gick jag hem och prata lite mer med mormor, är sjukt glad att jag har henne utan henne hade jag inte klarat det här hon kan verkligen prata förstånd med en. Älskar dig mormor mest av allt<333. Hon tror att om han verkligen älskar mig som han säger så hör han av sig så vi får hoppas det! Sen blev det Stenvik med Elin (D) låg och stekte ett tag:) mysigt fick tankar på annat ett tag iaf. Sen blev det Jogersö med Elin (Ö) och Sibe det var mys. Sen hem till Elin och kolla tv sen promenad till ica och köpte godis sen kolla vi mer på tv:P.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback