090625

Hallo!
Idag har jag tillbringat dagen med sötaste Denise(: det har varit mkt mysigt. Jag gick ut till henne som bor i inskogen mkt långt och jobbigt i det varma vädret:P Sen gick vi till kattberget och la oss och sola och jag tog årets första dop och det var inte så kallt faktiskt :P. Det blev en massa prat om allt och det var mkt skönt. Hon förstår vad jag går igenom eftersom att hon nyligen vart med om det själv och jag fick mkt råd och tips(:. Men som tur var löste det sig för henne iaf. Sen gick vi hem till varsit och åt och så sen kom hon till mig och vi satt en stund sen tog vi en promenad till tempo och hon handla godis till sin mamma och sen gick vi ut på Jogersö och satte oss det var mkt mys(:. Dagen har varit otrligt lyckad jag har fåt tså mkt stöd och tips. Tack så jätte mkt bästa Denise<3
Man förstår inte hur lyckligt lottat man är förens man förlorar det bästa man har
Älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback