.....

My love for you is killing me! Om jag bara inte hade blivit så kär? Om jag inte hade släppt någon nära inpå? Om han bara inte hade stulit mitt hjärta? Då hade jag inte stått här nu med krossat hjärta. DEt är 3 av många frågor som snurrar i mitt huvud. Men sen tänker jag också att om jag inte hade låtit det ske hade jag inte fått tillbringa dom här underbara månaderna med dig och det om nått hade varit jävligt sämst... Men hur gör jag nu hur släpper jag dig? Hur ska jag komma över dig? Hur ska jag sluta höra av mig till dig? Sluta plåga dig med alla frågor om kan det bli vi två igen kmr det att lösa sig? Det gör ont att inte ha dig, mitt hjärta vill knappt slå. Att gråta är min nya livsstil. 
Jag älskar dig och kmr alltid att göra. Du kmr alltid finnas i mitt hjärta... Jag ska lämna dig ifred nu. Jag ville bara få det sagt.... Älskar ni nu och alltid ta väl hand om mitt hjärta</3

8/7-08 - 21/6-09

 

Kommentarer
Nathalie

Gumman, jag finns alltid här! Jag vet att det är skit svårt och jag kan inte säga något som gör det bättre. För det vet jag själv, man bara hatar folk som säger att allting löser sig och att personen inte var värd dig och shit.. Det är bara jobbigt att höra. Men snälla fokusera på det possitiva även att det kanske inte finns så mycket av det just nu. Men bara gör det, jag önskar att jag kunde göra något för att få dig att må bra igen, för jag verkligen hatar att se och höra dig så ledsen och så krossad! Du är inte värd det här, även att du inte tror på det just nu. Det är inte ditt fel, det krävs 2 st för att det ska bli fel.. Jag hoppas att han fattar vad han missar och gör det som är rätt. Och jag hoppas att du kan vara glad snart igen, det gör ont i mig att du mår dåligt gumman. Men jag finns alltid, alltid här, de ska du veta. Även att jag är långt bort och inte kan göra något. Så finns jag där i både bra och dåligt. Jag älskar dig sistah, de kommer jag alltid att göra! Jag hoppas att allting löser sig "/ Det är sjukt att kärlek kan vara så fucking underbart och så fucking sårande på samma gång "/ Kom bara ihåg vem du är och plåga inte dig själv. Tänk på dem som älskar dig och bryr sig om dig och tänk på det som finns som är possitivt. Du är en såpass underbar och stark person tessan så du kommer att klara det här! Jag bara vet att du kommer klara det, jag tror på dig! Älskar dig gumman, <3<3<3<3<3<3<3

2009-06-22 @ 23:18:34
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback