18 mars

Idag har jag legat hemma och vart sjuk vilket har varit väldigt tråkigt! Har legat och bara varit hela dan med huvudvärk och täppt >< och Nadia är med sjuk och har varit jätte gnällig hela dan. Det har varit jätte jobbigt, för hon har gråtit och skrikit för ingenting! Hoppas på att jag är bättre imorrn så att jag kan komma mig till skolan(:. Roligare där än att ligga hemma måste jag säga. Nu har jag också kommit på vad jag eventuellt ska söka för gymnasium(: Hantverk stil och trend i Norrköping det värkar mkt mkt roligt(:, som andra val blir det väll estet musik. Sen får vi väll se vad som händer:P.
Känner idag att jag hade behövt någon att krama om vet inte varför men jag vill verkligen ha en såndär sjukt mysig kram just nu, och jag vet vem som kan ge mig det:P min älskade pojkvän men det blir ju lite svårt eftersom att han bor en bit bort xD. Får vackert vänta tills han kmr nästa gång :(. Älskar dig Micke och saknar dig meget mkt!!
Hoppas att alla andra haft en bra dag i dag iaf(:

Puss puss

Kommentarer
Monica

Ett foto utan "sneställt" ansikte

Jag skickar er en bamse-kram så att ni blir friska.

Kim är fortfarande sjuk.Blir hemma från skolan resten av veckan.

Puss mormor

2009-03-19 @ 09:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback