2 mars

Idag blev jag veckt av mamma kl 7 ><, sen fick jag ta hand om lilla Nadia för mamma skulle till jobbet och hennes pappa låg och sov:P. Så vi gjorde fruksot och jag ringde min syo och pratade lite med henne:P. Sen blev det tven, sen vid tio gick jag och Nadia och la oss en stund vid elva åt hon lunch och sedan gick vi och mötte mamma på jobbet och gick ner och handla. När jag kom hem så lagade jag mat:P det  blev det gamla vanliga köttfärsås och spagetti:P. Efter det la jag mi på soffan en stund frös som en jag vet inte vad:P efter det bakade jag kladdkaka:P. Sen ringde pappa med ganska så dåliga nyheter:/. Efter det har jag setat och retat min mamma:P. Och nu sitter jag här och degar:P intressant dag va:P.

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback