5 mars

Idag har jag börjat på IV, det var rätt så kul(:. Har fått en massa böcker och skåp och grejer så nu är det bara att plugg!! Det är skönt att komma till ett ställe där man inte känner sig så dömd och hatat, det kändes lite så på bygg som om dom hatade mig eller tyckte att jag inte försökte. Med det gjorde jag verkligen vill verkligen gå där! Men men livet är hårt:P. Sen efter skolan så va jag med Elin, vi satt och pratade det var väldigt mysigt det var länge sen jag pratade med henne det kändes skönt(:. Sen kom mamma och hämta mig vid halv sju och då åkte jag hem och åt och nu sitter jag här:P roligt roligt. Varit en bra dag idag iaf(:.

Puss puss
Kommentarer
Monica

Hoppas att det kommer att funka på IV, men det tror jag det gör. Är med dig i tankarna. Puss, kram och nyp i stjärten.

2009-03-06 @ 07:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback