9 mars

I dag vaknade jag tio över 7 och var as seg kände verkligen inte för att gå till skolan idag, men jag tog kraft till mig och gick upp. Jag gickupp och gjorde mig i ordning och åt lite frukost(:. Sen gick jag den tråkiga vägen till skolan, när jag kom dit satte jag mig  och prata lite med elin(:. Sen kolla vi på nyheter:P, sen jobba vi lite spela kort sen skulle vi ha musik(:. Óch jag lärde mig faktiskt något för en gångs skull xD. Sen lunch och jobba, vi fick sluta tidigare idag för att Christer skulle på möte så vi ett så gick jag hem. När jag kom hem gick jag och la mig och vila två timmar, sen när jag vakna åt jag lite mat. Sen har jag busat med Nadia och vart ute och gått med Denise och Mia vilket var super kul för jag har inte träffat Denise på hur länge som hällst(: när jag kom hem gav jag Nadia mat och åt två mackor och nu sitter jag här och degar har varit en skön dag(:. Tack för att jag fick följa med er Mia och Denise(: <3

Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback