090503

Hallo!
Idag gick man upp kl halv tio, det var sjukt skönt att få sova lite längre för en gångs skull:P. Har spenderat halva dagen med min älskling, det har varit mys mys förutom att han mobbar mig hela tiden ><. Haha, han retas iaf, vi har varit ute och promenerat lite. Sen vid halv tre så skulle han åka hem:( tråk tråk, men jag fick komma upp till Anette och Johan och spela lite buzz med mamma, Celine och Emil:) det var ganska så kul. Efter det bärde det ner tilol stan för att handla lite, och så blev det pizza. Va inte så där jätte gått med det gick ner:P. Sen så gick jag hem till Sofie, jag lockade hennes hår vilket blev väldigt fint tycker jag:). Och hon fixa min blogg, tack så mkt:). Sen bärde det av hem har fixat lite här hemma och nu sitter jag här ska väl snart dra mig till tven><. Sen ska jag sova för det är skola imorrn><. Vill bara tillägga att helgen har varit super, mamma och mina systrar kom hem i fredags och min kärlek kom hit i fredags!:D. Det var super. Helgen men älsk har varit oslagbart trevlig förutom lite tjafs men annars super. Älskar dig Micke<3
Hoppas folket haft en bra dag
Har jag haft iaf

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback