090504

Hallo!
Idag har det varit en ganska så händelselös dag><, skolan var dö trist. Man gör liksom samma sak hela tiden känns det som. ska man gå i skolan ska man ha riktiga lektioner tkr jag men men, det kmr nästa år och då kmr man klaga på det med:P. Efter skolan så hämta mamma mig och vi åkte in till nyk för att posta några papper någonstans:P. Sen bärde det av hemmåt och mamma skulle till Amela så jag fick åka hem själv, det var ganska så tomt hemma:P. Skönt fast ändå inte, blev tv, städa, förbereda maten och duschen:P. Sen kom mamma hem och jag busade med Nadia:)
Hoppas folkets dag har varit super:)
Min har varit ganska så bra

Puss puss

Kommentarer
Elin

fin bloggen blev gumman :) <3

2009-05-05 @ 08:07:13
URL: http://halo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback