090509

Hallo!
Oxelömarknad idag, vilket var otroligt tråkigt. Dagen har varit extremt dålig, har inte vart på humör alls så jag har fått vara "glad". Helgen började sämst redan igår. Så det drf har jag inte varit på humör. Gick runt på marknaden i nån timma sen tog jag sällskap med Sofie hem när jag kom hem la jag mig på soffan och somnade vilket var mkt skönt. Efter det kollade jag på någon halv bra film om nån tjej som skulle imponera på sin chef och fick hyra en kille som skulle lossas vara hennes man och hennes kompis dotter och hus så att det skulle se ut som om dom var en lycklig familj xD. OCh nu sitter jag här och ska snart äta blir nog en hemma kväll som alla andra dagar:P. 

Hoppas ni andra haft en bra dag iaf:)

Puss puss  
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback