090512

Hallo!
Skolan gick fort idag, jobbade engelska hela dan:). Började med boken idag och gjorde ut den idag:) lite stolt över mig själv faktiskt:P. Vid tolv så kom Elins kille Pontus till skolan, han hade fått sluta tidigt så ha hade inget att göra så han kom och hälsa på:). Det var kuligt, när vi sluta så fick jag åka med honom hem för han hade tagit bilen, tur som jag har:P.  När jag kom hem la jag mig i soffan en stund sen åkta jag in och lämnade in min mobil för tredje gången, nästa gång får jag en helt ny! Så jag hoppas den går sönder igen xD. Sen åkte jag hem, och kollade lite på tv tills mamma kom hem. Sen blev det duschen och äte. Och nu sitter jag här:).
Dagen har varit någelunda har fortfarande tankarna på annat håll><.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback