090513

Hallo!
Skoldagen gick fort idag med, blev klar med ännu en engelska bok så nu är jag på den tredje(:. Känner mig lite duktig även fast dom är super lätta:P. Efter skolan gick jag hem det var mysigt att gå för sig själv i det fina vädret och tänka på saker. När jag kom hem satte jag mig och läste min super intessanta bok(:, har läst lite mer en halva så den är snart slut ):. Sen kom morfar och då satt man och umgicks med honom en stund, när han åkte gickj ag in på rummet och rita och lyssna lite på musik. Väldigt skönt(:. Sen blev det mat och tv och nu sitter jag här:P.

Kommentarer
Monica

Ni är så söta bägge två. Men du kan väl sluta med dina grimaser/Mormor

2009-05-14 @ 09:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback