Period....

Hallo!
Usch vilket trsit väder vi har idag>< grått och regningt inte kul alls man blir bara tung i huvet av det och trött. Eller aa tröttare, satt uppe och pluggade till halv ett inatt för att vi tydligen skulle redovisa idag fast dom har sagt att vi ska göra det på fredag så det var bara att sätta sig vid tio när jag fick veta det och börja jobba.. Men jag hann inte klart ändå för att min lossas pappa skulle ha datorn och jag skulle upp vid fem så kände att det var dags att gå och lägga sig vid halv ett.
Plus att jag är inne i en depp period igen, och jag känner att jag bara inte orkar mer. Känns som om jag inte får vara glad att alla vill att jag ska må dåligt.. Men men får väl vara så.
Sitter i skolan nu ap tråkigt har rast i två timmar ooh det suger pung....
Vill bara hem och sova, vara ifred. Dt är jag ju typ alltid ändå men idag vill jag det bara...

Pöss på att livet suger pung just nu



Saknar min älskling EWE!!! <333
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback