Tisdag..

Hallo!
Till att börja med vill jag tacka Alex också har hjälp mig med min blogg, förlåt för att jag glömde dig inte min mening lilla gubben:/ (:. Är i skolan och har nyss blivit sminkad och sitter och väntar på att lektionen ska sluta om sådär en timma >< lite jobbigt med tre timmars lektion när mna blir klar så fort och inte har något att göra:P.
Sen är det redovisningar men jag är klar så jag behöver bara lyssna(: skönt.
Det är bara två dagar kvar på denna vecka för vi är lediga på fredag(: grymt skööööönt(: undra vad jag ska hitta på då?:P
Är trött som en jag vet inte vad idag>< vill bara hem till min sköna säng och lägga mig under mitt duntäcke och bara vara:P.
Är väl hemma runt fem idag med... suck det jobbigaste med att plugga på distans är att jag kommer hem så sent annars är det ganska skönt:P.
Men det finns två stycken som jag saknar som jag önska gick här med mig:P. Ni vet vilka ni är gummor:P..
Älskar er<333

Pöss

Kommentarer
Alex

varsågod :D:D

2009-11-10 @ 15:13:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback