091014

Hallo!
Sitter och har datakunskap just nu, inte så kul idag för det fanns inget att göra för jag är klar med mina uppgifter ><. Vecka hittils har varit väldigt seg på grud av att jag inte kunde sova i söndags och då är hela vecka förstörd! Idag ska jag leka med Mia och Denise när jag kommer hem vilket ska bli mysigt för har inte vart med dom på ett tag (:. Sen ska jag hem och plugga ska även plugga på tåget idag behöver det.

Har inte så mycket att skriva om mitt liv är inte så himla intressant xD

Grattis till Ewe<3Jesper och Natta<3Alex som båda har sju månader idag(: GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!<333

Pöss på er!

Kommentarer
Nathalie

Aaw, sötnos! Jag ska bli bättre! Men du måste också uppdatera :P hihi, Älskar och saknar dig massor! <3333333333333333333333



ps. näst nästa helg kommer ääääga! :D <333

2009-10-14 @ 17:29:57
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Nathalie

...och tack för grattis:et ^^ <3

2009-10-14 @ 17:30:25
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback