Lördag

Hallo!
Idag sov jag till halv tolv!! Helt otroligt har inte sovit så länge på hur länge som hels vaknar typ alltid vid åtta annars xD. Men men, låg och kollade på Broke knows best till typ halv tre sen gick vi till Tuna Park och kollade lite och mötte upp Alex(:.

Efter det gick vi till MAX så åt Alex och jag och Natta fick en paj:P Sen gick vi hem och åt mat vilket var mkt gott för jag var väldigt hungrig xD Blev kykling och ris gott(:. Sen kollade vi på 17 again, den var väldigt bra faktiskt och Zac Efron var väldigt väldigt snygg i den filmen!! (A)

Ingen aning om vad vi ska göra nu, när Alex har åkt hem så ska vi kanske göra om min blogg om Natta orkar(: äntligen säger jag bara så trött på min trista grå design xD
Men nu ska jag nog vara lite social, haha(:.

Pöss på er!



Haha jag och Natta lekte fjortisar(; haha sist jag va här ett år sen exakt idag (:

Älskar dig mest gumman<333
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback