090907

Hallo!
Dålig uppdaternig nu på ett tag, men jag får ångest så fort jag tänker på dator så hari nte velat sitta. Helgen har varit sjukt tråkig har inte gjorde ett piss, förutom i lördags på dan då va jag hemma hos Elin och fira Robin. Sen har jag inte gjort nåt alls.
Önska jag kunde glömma, gå vidare släppa allt släppa dig. Det var flera månader sen jag förlora dig men jag kan inte släppa taget, inte sluta gråta och tänka på att vi hade det lite bra iaf.  Jag vill skicka iväg ett sms och fråga hur du mår hur det går med skolan. Bara veta att du mår bra. Önska man kunde vrida tillbaka tiden och göra allt bättre hade jag haft dig kvar då, hade det funkat bättre?
Det är saker jag aldrig kommer att få veta....
Saknade är stor, jag vill att den ska försvinna men endå inte...

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback