090911

Hallo!
Idag är jag hemma från skolan för att jag missa bussen imorse så jag pluggar hemma ist. Ska in till Gripen lite senar och lämna några böcker som jag inte har lämnat tillbaka än:P. Ska snart börja göra mig i ordning så jag är klar att åka till nyköping och handla och lite sånt:P. Ska laga mat idag för mamma och Celine är i Ullared så nån måste ju laga mat :P. Har inte så mkt att berätta har ett ganska så trist liv xD men men:P
Jag & Du vrf kan jag inte släppa det, du är han du är det du är allt. Vill sluta gråta, sluta hoppas och sluta vilja. Varför är jag så trög och inte fattar att jag måste gå vidare? 

Varför hoppa på någon som redan ligger? Vad är ditt problem, i mina ögon är du bara patetisk! När du ser mig vågar du inte ens titta på mig eller hälsa, jag är inte arg på dig eller nåt tycker bara att du är sjukt patetiskt och behöver mogna. Kom ner till jorden lilla gubben... 

My heart still belongs to you...

Pöss

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback