090928

Hallo!
Är lite dålig på uppdatering men som sagt jag har inge liv. Dagen har väl varit okej, fast våran klass är ju som den är.
Jag har seriöst inte vart med om något liknande och jag har gått i bråkiga klasser. Dom tror på riktigt att dom kan bete sig hur som hällst.... Och min bildlärare fattar inte att jag inte kan rita och kan hennes jävla bild språk, jag är inte Picaso... När jag kom hem åkte vi till The Phone House och skulle fixa med min mobil men jag får vänta yttligar några veckor har fan väntat i två månader håller på att bli galen... Har inte gjort så mkt mer får inte så mkt tid över med tanke på att jag pendlar men det gör inte så mkt eftersom att jag ändå inte har något att göra:P. Hoppas jag får nåt att göra i helgen iaf:P.

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback