Hemma dag!

Hallu!

Idag har jag bokstavligen bara legat hemma i min säg och kollat på OTH:P.  Så himla skönt det var hundra år sen jag bara låg hemma och inte gjorde någonting:P. Har kollat på minst fem avsnitt sen jag vakna(:. Det är så bra så jag kan inte slut:P.
Imorrn bär det av till älsklingen, vilket ska bli jätte kul och skönt(:. Skönt att få komma bort lite från all drama. Så jag hoppas att vi får en bra dag imorrn:P.
Kim min kära morbror är här med han kom igår, har  ingen aning om hur länge han stannar men det märks väl:P.

Aja nu ska jag nog gå och ta en dusch sen tänkte jag kanske locka håret men får se om jag orkar:P. Men det tror jag:P.


Celine & jag


Söta lilla Nadia skulle göra samma min som mig och Celine:P

Pöss på dagen ^^,
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback