Regn regn regn..

Hellu!
Idag var det en värdelös skoldag, hade en lektion i en timma bara från tio till elva och sen sluta vi för dagen.. inte roligt alls att sitta och åka för det när man kan ligga och sova måste jag säga..
Imorrn är det kungskampen vilket jag inte ska gå på har ingen lust att gå i ös regn som det tydligen ska vara och göra massa staffeter det är inte det jag betalar för, jag betalar för att lära mig något.. Visst ni kanske tycker att jag låter jätte tråkig men så är det, visst är det kul att göra något annat en skolarbete ibland men det är inte kul när lärarna kommer och säger att man inte har hunnit med det man ska. Hur ska man det när dom tar bort en massa lektioner?.. Jag kan leka hemma.
Men nog om det nu..
Usch det har regnat hela dagen och jag som tänkte gå ut på en power walk i en timma >< har ingen lust med det nu när det spö regnar då kommer jag bara att bli sjuk igen.. och det vill jag inte.
Imorrn blir jag hemma då, ska boka tvättstuga och tvätta säng kläder och kläder till hela familjen imorrn, mamma är sjuk så det får jag göra. Sen blir det körkortsteori och lite idrotts teori imorrn med måste plugga vettu så jag klarar dom där jävla idrotts proven som jag inte fattar något av..

Ikväll blir det OTH och sova mycket skönt det ser jag fra emot att krypa ner i sängen och värma sig och mysa med OTH.

Önska dock att min älskling kunde ligga här bredvid mig och värma mig, han är som ett vandrande element!(:

pöss på dagen




Snacka om att vara uttråkad:P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback